4 dagar kvar.



Vaknade runt 15 idag, klev upp och hjälpte mamma med maten. Kom på att jag ville till farmor så ringde henne och kollade vad hon gjorde. Hon var på väg hem så det passade jätte bra. Fixade mig lite och sedan satte jag mig på tunnelbanan och åkte hela vägen till Farsta. När jag väl kom dit så hade vi det jätte mysigt. Vi gjorde sallad och satte oss och åt lite, till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås. Riktigt gott faktiskt.  Sen kollade vi på tv och jag åkte hem runt halv 9. När jag stod och väntade på tunnelbanan så började 3 st bråka, sjukt. Nu sitter jag hemma bara, är trött faktiskt. Älsklingen kom förbi en stund igår också. Myyyyyyys.

Bilderna jag la ut i de tidigare inlägget är hos farmor, förra gången jag var där. Tog bilderna från hennes data *smile*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0