Tycker om kommentarer.



jag har tänkt mig sjödalgymnasie , eller st botvids?
vet du om dom är bra pusss kan inte du skriva svar sen i bloggen.


Svar på frågan du stälde.
Jag har en tjejkompis som går i Sjödal och hon tycker att gymnasiumet är jätte bra men jag personligen vet inte..  Tyvär har jag hört dåliga ryckten om botvid, men man ska absolut inte tro på ryckterna, har många nära och kära som går dära som tycker att den skolan är bra. Men alla har ju olika åsikter så jag tycker faktist att du kan åka till de Gymnasiumerna och kolla, var där en hel dag och se om just det gymnasiumet passar dig och sedan kan du ju göra ett val.. Så ska jag göra iallafall.

Jag har en plan som jag ska försöka följa, jag vill gå frisörlinjen och har kollat in John Bauer som gjorde mig intresserad. Men förra året skulle man ha 200 poäng och det har ju självklart inte jag, men denna termin är det bara att kämpa på, när jag var och hälsade på i John bauer så sa de att de kommer sänka poängen väldigt mycket de här året så vem vet? jag kanske har tur..
Men jag är heller inte säker på om jag verkligen vill gå dära, så jag får se va det blir för min del.

Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Aleex

Tack ! :) vilket ska du börja i ?

2009-01-25 @ 13:47:34
Postat av: mia

vad för linje ska du välja:)?

2009-01-25 @ 14:10:31
Postat av: Anonym

vad för linjeee ?

2009-01-25 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0