Säg mig varför.



Idag har min dag varit otroligt jobbig tycker jag.
Den började med att jag hade matte, fyfan säger jag bara. Har varit nervös hela dagen pga redovisningen jag skulle ha sista lektionen. Jag skulle jämnföra två länder och valde Libanon och Portugal. När jag kommer till klassen så låter min lärare alla redovisa utan min grupp, sen när vi skulle redovisa säger han "Ronjas grupp får redovisa på torsdag och då kommer även några elever från botvid att komma". Nu har jag väl ändå rätt till att vara sur? jag hatar seriöst på riktigt att prata inför grupp.. Efter skolan träffade jag upp mamma i centrum en stund och sedan kom Hannah och Nicole och var med de. Vad har ni själva gjort idag?

Sitter med nordens huvudverk och jordens mensverk..Varför ska vi tjejer behöva få lida så mycket som vi gör när vi får mens.. Annars är det väl okej med mig, men jag sitter och funderar på en sak.. Jag är kär? och jag älskar en person så mycket som inte ens ord kan förklara. Håller jag även tummarna att den dagen jag längtar efter kommer. 
 
7 dagar kvar.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej sötunge! :D



Varför ska du inte följa med Johanna och Nabbe till mig? :(



Puss <3

2009-01-20 @ 21:46:26
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner exakt samma sak! avskyr att läsa framför min klass -.-

2009-01-28 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0