Nu ska jag berätta hur min dag har varit..



Vaknade runt 07.30 av att jag bara ville ligga kvar i sängen, orkade verkligen inte kliva upp ur sängen. Men beslöt mig ändå för att gå upp för att jag missat så mycket i skolan. Gick upp och började fixa mig, bror sitter och tittar på när jag sminkar mig, sen vaknar pappa och frågade om han skulle köra oss till skolan så vi tackade ju självklart ja och åkte till Botvid först och sedan körde pappa mig till min skolan. Hade mycket fritt arbete idag så fick mycket gjort. Hade även Nationella test i engelska och det gick hyfsat bra.. Det kunde gått bättre om jag satsade mer på engelska, men jag är svensk och har svårt för engelska, haha! Efter skolan gick jag hem där mamma befann sig och pratade i tel, jag fixade till mig lite och åkte till Nicole, vi tog det lugnt en stund och gick sedan ner till ungdommens där hon tränade boxning och där tränade Teimor hela gruppen så stämmningen blev mycket roligare, och jag kollade på.. Sen gick jag ut och träffade Osman en stund, mysigtmysigt. Sedan gick jag in och fortsatte kolla på.




När jag kom hem så satt jag en stund framför tv och kollade på advokaterna som var intressant, lärde mig hyftat mycket. Mycket bra saker tog de upp, någon mer som såg programet?
Just nu sitter jag vid datorn bara och pratar med Osman (han är så söt men även dumdumdum).
Jag fyller år snart, ca en timme. Glöm inte att säga grattis.

Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: roja

GRATTIS GUMMAN <3

2009-01-27 @ 00:08:29
URL: http://rrojiik.blogg.se/
Postat av: miamia

vilken linje har du tänkt välja:D?

2009-01-27 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0