Ibland önskade jag att jag tänkte som en kille.



Ordet älskar är ett väldigt starkt ord och man ska vara säker på när man ska använda det. Man ska absolut inte bara säga det om ordet inte har någon betydelse. Men en sak som jag är säker på är att jag verkligen älskar dig och skulle göra allt för oss, jag skulle se oss som ett par som skulle klara av allt precis allt tillsammans.

Annars, hur är det med er kära bloggare?
Jag kanske inte har varit världens bästa bloggare just under denna period, har inte varit det riktiga Ronja utan mer Ronja som är ledsen och inte är lika glad som förut, jag visar mycket utav de negativa. Jag har fått höra: Ronja varför är du alltid så ledsen när du skriver i din blogg. Personen fick tillbaka: Ska jag spela glad när jag inte är glad, ska jag hitta på att jag mår bra om jag inte mår bra, Nej det funkar inte så för detta är min blogg, jag berättar om hur jag mår och känner..




Som ni kanske märker använder jag mycket svart/vita kläder. Några tips där det finns lite mer färgglada kläder?


Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Det känns jätte skönt och fräscht :D

2009-02-01 @ 22:00:49
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0