Happy new year.



igår hände inte så speciellt mycket faktist, mer än att vi bytit år och har hamnat ett år längre fram så nu är det med andra ord 09. År 08 har inte varit det bästa året om jag säger så, mycket saker har hänt.. Man har både lärt sig utav alla misstag man gått igenom, och även all hat man har fått på sig, det har lärt mig att jag bara ska ha kvar mina nära och kära *de som står mig nära*. Hoppas att 09 blir ett mycket bättre år även fast jag vet vad som kommer hända.. vill inte tänka tanken, men måste vara stark det har min mamma lärt mig! 





Har ni några nyårslöften?


Nyårslöften :

  • Äta nyttigare och börja träna.
  • Börja lyssna på mig själv och inte på andra.
  • förbättra mitt självförtroende.


    Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0