Lyckat allt blev tillslut.



Allt känns helt okej i mig nu, jag har fått tillbaka den kontakten jag velat med min älskling och det har fått de hela att bli mycket bättre. Jag har blivit tight med Nicole och Hannah och dom är verkligen underbara och tjejer som man kan lita på till mer än tusen procent så det gör mig jätte glad att vi fått den kontakten. Miranda och jag har börjat prata igen så även det är ett plus.

Igår hade Hannah en liten födelsedags fest innan festen hos henne åkte vi till Stan och åt.
Och kvällen blev verkligen lyckad, så roligt som vi hade tjejer har jag inte haft på länge.














1. Jag sitter och äter efterrätt mums.
2. Jag och Hannis på väg hem från stan.
3. Jag luktade på Hannis blommor.
4.Jag luktade på Hannis blommor.
5.Jag och Nicole poserar lite.
6.Jag, Nicole, Kattie och Hannah poserar lite.

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAAH HANNIS!

2009-01-18 @ 23:57:15
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0