blackblackblack.



Sitter här med svarta naglar idag, har faktist precis målat de. Coooolt tycker jag, medans pappa börjar fundera på om jag börjar bli lite små punkig av mig sakta men säkert eftersom jag börjat använda mycket svarta kläder och svart eyeliner. Jag är nog den typen på tjej som tycker om att byta stil lite hur som helst, men en sak som är självklart i min värld är iallafall att jag inte är någon slags punkare (absolut inget dåligt menat, alla har sina stilar).
Idag var jag i Skärholmen iallafall, shoppade lite o lite annat. Hem fick jag med mig två par tights, två nagellack (röd och svart). Ett par stövlar, smycken, smink och underkläder. När jag kom hem så satte jag mig bara vid datorn och tog det lugnt till min granne kom, lekte lite med honom och sedan gick jag och mamma hem till honom där hans kära mor bjöd oss på kyckling och pasta i ostsås, gott. När jag kom hem från de så hoppade jag snabbt in i duchen, duchade av mig och så sedan kollade jag på letsdance och tog det lugnt, känner verkligen att jag bara blir varmare och varmare. Pappa tror att jag har 40graders feber, och min rethosta tar all min energi. Är hur trött som helst nu och funderar på att lägga mig nu så att jag är pigg och glad tills imorgon då jag, Nicole och Miranda ska på bio och fira mig i efterskott.

Orkar inte skriva mer just nu så återkommer lite senare om jag inte sover eller så skriver jag imorgon.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0