Bilder inlagda från mobilen.





1. På väg till stan med Sara (hon är en bra fotograf)
2. Sara på tunnelbanan.
3. Jag och Sara väntade in Vicky, så vi tog en bild.
4. Vicky på tunnelbanan när vi skulle hem.
5. All fika som blev över efter julbordet.
6. Hade tråkigt när jag pratade i telen så klottrade lite på en bil.
7. Min kusins "hamster".
8. En till bild på den "hamstern" eller va det nu är.
9. Jannica och Wiliam på väg till stan och handla julklappar.
10. Anja och Alexander under nyår.
11. Min älskade granne som alltid lyckas få en att skratta.
12. Mamma satt och tog ett allvarligt snack, märks det?

Kom precis hem har varit hos Maria (grannen), som har fått en liten flicka som nu redan har hunnit bli fyra månader.
Vi satt och pratade en stund, mamma var även dära. Uuuuuuh så mycket onyttigt jag har börjat äta, men vad ska man göra när man är så suger som jag alltid är?  aja, vi satt där en ganska bra stund och hade det trevligt.
Tog även lite mysiga bilder på Lea som dottern heter!   (Lea är född för tidigt så hon är jätte liten.)

          

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va söt bebis!

får ja fråga vilken skola du går i?(: gymnasiet eller?

2009-01-05 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0