200 inlägg.



Nu har jag skrivit exakt 200 inlägg under tiden som jag haft min blogg.

Har dragit ut hela min garderob och letar efter kläder som jag kan ha på mig imorgon. Ska redovisa ett SO arbete framför klassen och några botvidselever imorgon. Inte så värst roligt om jag säger så.  Idag åkte jag till Södertälje med Nicole och Katie och kollade på en mässa som representerade en skola som vi kanske ska börja i. Sen åkte vi till alby och åt och sedan till Liljeholmen för att det var öppethus i John Bauer, även de gymnasiumet verkar vara bra. Träffade på Miranda och Amanda där och var med de en stund.. Miranda vill att jag ska börja hotel och resturang med henne dära men är inte så jätte intresserad utav det så tror inte att jag går där. Om jag ska börja i John bauer så är det frisör linjen. Men funderar även på den i Södertälje och det är alltid ett plus i kanten att få gå i samma klass som Nicole och Katie.
Har ni några planer inför erat gymnasieval, eller något gymnasium som är bra?
Nu ska jag iallafall sätta mig framför tv:n och kolla på efterlyst sedan ska jag väl försöka sova.. Sömnproblem nuförtiden.

Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Maria

John Bauer ska vara riktigt bra! Vi har det i Norrköping och jag vet nog ingen som är missnöjd. :) Men det är bra att du inte går en linje som du inte vill, men bara för din kompis skull. När det gäller gymnasiet ska du verkligen göra det du vill, för den här tiden går inte att ta tillbaka. Tro mig då som har hoppat av halt och inte kan ångra mig nu när jag vill gå tillbaka.

2009-01-22 @ 17:53:54
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har tänkt mig sjödalgymnasie , eller st botvids ´vet du om dom är bra pusss kan inte du skriva svar sen i bloggen

2009-01-24 @ 18:21:26
Postat av: selle

IT-Media i John Bauer. Det är ballt!

2009-02-20 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0