You're Beautiful.



Sitter hära och bara tar det lugnt, jag och bror är själva hemma pga att mamma och pappa är hos grannen. Vi kollar på beck, men de är nyheter så den börjar kvart över igen. Jag har sovit bort hela min dag idag och det har varit skönt med extra mycket sömn faktist. Något som inte är så bra är att jag inte kommer hinna bli frisk tills imorgon och det betyder med andra ord att det inte blir någon skola för mig imorgon heller.. Det känns som att jag ligger efter i så mycket just för att jag varit sjuk så mycket på sistonde. Men det är inte mitt fel att jag är en olycksfågel.
Vill träffa älsklingen men det går inte nu när jag är såhära, det första jag ska göra när jag blir frisk är och träffa dig promise. Men nu är klockan så mycket som kvart över så nu ska jag röra mig in mot vardagsrummet och kolla klart på beck. Kan inte ni ge mig lite tips så jag får bort smärtan i halsen?

Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

citron&ingerfärs te med hounung :D

2009-02-01 @ 23:10:27
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0