Vill föralltid vara din.



Gick inte till skolan idag, ni alla vet väl att man ibland kan ha dagar att man inte orkar med någonting? Sån dag har jag idag tror jag, men endå vill jag bara göra massor av saker. Vill åka till skärholmen, men då tänker jag "nej det är tråkigt att åka själv".  Tänk va gott det hade varit med pastasallad nu? muuums. Juste, jag fick ju tillbaka min mobil i fredags men lämnade tillbaka den igår redan. Den var fortfarande sönder så lämnade in den på reklamation så om två veckor ska jag få en helt ny mobil i samma prisklass som min gamla såklart. Så tycker jag jätte synd om Hannis som har fått magförgiftning, gumman det kommer att bli bättre!  Själv har jag träningsvärk men även det kommer att bli bättre. I sommar ska jag ha magrutor och inte matrutor så det är bara att sätta i gång och ge allt de sista månaderna nu Ronja.
Sommaren 09 är lätt min sommar. Kommer garanterat att åka utomlands och då kommer jag pressa i solen, jag tycker att det är så fint att vara brun. Det roligaste med sommaren är att man oftast klär sig lite extra fint, man har fin färg på kroppen och man känner sig helt enkelt mycket fräschare. Tänk om jag även har min dröm i sommar? Då kommer allt att vara underbart. Då kommer allt att vara stor lycka, massor av skratt och även nya minnen att få dela med dig.

Dagens låt: Akon feat Kat deluna - Right now.

Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Hannah

taack hoppas jag med<3

2009-02-10 @ 15:00:54
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0