Vi sa föralltid.



Nu sitter jag konstigt nog på golvet och bara tar det lugnt, lyssnar på musik och tänker, tänker&tänker kommer ihåg när jag sa till dig, "när du dör så ska jag lägga mig bredvid dig i kistan, för vi ska dö tillsammans".. Känner mig trött men jag vet att jag inte kommer kunna somna när jag lägger mig så det är bara onödigt att ens försöka. Kan egentligen inte förstå att det är sant, vill inte tänka på det heller så jag tänker inte skriva om det mer. Idag fick jag en underbart fin skinnjacka som var brun utav min snälla granne Maria. Det var storlek 34, det chockade faktiskt mig att den passade. Hade på mig den när jag åkte till stan och kollade på bio idag, en väldigt bra film. I taket lyser stjärnorna. Rekomenderar verkligen den, det är inte ofta jag får tårar till filmer, men idag fick jag faktiskt det. En väldigt känslosam film. Imorgon ska jag eventuellt fixa lösögonfransar hos Solan om hon inte jobbar, även Nicole ska med och göra då. Miranda ska med och kolla. Jag tycker att det är skönt med lösögonfransar för då slipper man att använda mascara och det tycker jag är otroligt skönt. Jag hatar nämligen att sätta på mascara, det är så tråkigt och helt i onödan när man egentligen inte behöver använda det när man har lösögonfrransar. Vill ni veta en till sak? har träningsvärk i magen, jag och bror tränar sten hårt nu förtiden. Situps nästan hela tiden ju. Orkar inte skriva mera, skriver imorgon när jag har tid och orkar.



Mixade och trixade med lite bilder och satte sedan ihop bilderna. Såhär blev resultatet.


Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0