Varför kan inte allting bara bli bra, typ simsalabim nu är du min.



Sitter hemma nu och har fortfarande jätte ont i magen. Somnade 06.30 i morse och vaknade 11. Fixade mig lite sedan åkte jag och discolibanesen till Skärholmen. Vi åt och så köpte jag ett läppglans. När vi skulle röra oss hem så frågade två styckna som jobbade i the vocie om vi ville vara med och delta om 5000 kr. Allt vi behövde göra var att åka upp en våning och dansa lite. Hahaha. Jag bangade som vanligt, men N dansade på hon. Fy va roligt det var. Vi åkte hem till henne sen och där satt vi o pratade om allt mellan himel och jord. Vi åt lite nötter och drack cola. Efter ett tag satte vi på kniven i hjärtat och då höll mina tårar på att komma. Kärleksdrama och en pappa som begick självmord. Vi såg sista delen och jag tycker att de borde bli flera delar än bara fyra styckna. Vet ni vilken känsla jag inte tycker om? Det är när man är kär och inte får vara med killen man är kär i. När allt går fel och när man verkligen saknar en person. Det känslan har jag nu och det är jobbig. Men nu ska jag bada och försöka koppla av lite. Skriver mer lite senare eller imorgon.


Nicole posar under maten.





Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag ser ut som en smurf..

2009-03-01 @ 01:29:22
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0