Lite allmänt bara.



Tittar ner när jag skriver och ser tio fingrar och på naglarna lyser rött nagellack. Det är verkligen jätte fint med rött. Har fått ganska långa naglar nu också, det är alltid ett plus. Och en sak som är ännu bättre är att träning ger resultat. Jag märkte idag när jag provade mina jeans att de var lite stora kring midjan och sedan när jag kom till fittja fick jag höra utav en kompis, " Ronja du har fått stil och blivit choook smal jau". Började skratta och tackade generat. Längtar så otroligt mycket till sommaren, värmen och badet. Men dagarna går ju snabbt nu, känns som att det redan var måndag igår, det är positivt nu för om drykt en vecka har man ju sportlov. Under lovet kanske jag åker till mina kusiner, annars har jag ingenting planerat. Vad har ni för planer då?
Ska platta mitt hår snart, de har blivit lite halvt krulligt efter de mysiga badet jag tog innan Inter - Milan matchen (2-1 till Inter). Tände massor av ljus och lyssnade på musik medans jag badade. Det är så skönt att bara koppla av, behöver mer såna stunder har jag märkt, min kropp känner sig alltid stressad och det gör så att jag lättare får huvudvärk. Sedan förstår inte jag en sak, har inte solat solarium på år och dar känns det som. Men ändå är jag jätte brun? Min mage och armar är otroligt bruna. Tycker om att vara brun. Brun året om, det är jag det.

 



Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0