Varför kan inte allting bara bli bra...



2 Månader sen det hände (exakt).
2 dagar sen du lämna mig..


Kom precis hem från skolan, hade prov i SO men glömde bort det helt och hållet.. så hade inte pluggat, men det gick bra ändå som tur var. Min yrkesvägledare är helt klart bäst, hon finns där för mig så jag även klarar av studierna fast jag mår som jag gör..Måste fixa till skolan så att jag kommer in på de gymnasiumet jag vill. Tror att de blir John bauer för min del.
Förlåt att jag inte skrev någonting igår, men Saras tangentbord funkar inte så det gick helt enkelt inte. Men gick ju och tränade som sagt, hoppade först hopprep sedan körde jag och Sara ett aerobix pass och det var verkligen min grej. Idag har jag även boxning så det ska bli roligt, det blev ingenting igår pga att Nicole hade mycket i skolan.
Vad ska jag göra nu? har ingenting för mig så ska gå och göra lite situps (mamma har köpt en situps bräda till mig).





Lite bilder som är tagna i somras (nattbad).


Jag saknar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: roja

vad vackra bilder, vad menar du med nattbad asso vart var du ?

2009-02-13 @ 20:06:16
Postat av: rrahel

du tar din träning påallvar :D:D haha bara jag själv var lika motiverad som dig :P men jag e bara laaat :)

2009-02-13 @ 20:09:02
URL: http://japo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0