thank you for everything, i will love you forever.



Kom hem från träningen för en stund, är helt slut som människa just nu känns det som. Det var ett tufft pass idag. (Det är boxning jag tränar).  Efter träningen passade jag och Nicole på att basta och det var riktigt skönt det iallafall.
Här sitter jag och känner mig fräsch, han precis badat klart. Imorgon kommer jag nog att ha fetaste träningsvärken, men det är bara positivt från mitt håll för då vet jag att jag tränat bra idag. Ser redan fram emot träningen på Onsdag.

Sitter och lyssnar på en låt som jag tycker passar väldigt bra in på mig just nu. Lost Without You heter låten och hon som sjunger den heter Delta Goodrem. i låten hörde jag en mening "how am I gonna be strong without you, I need you by my side ".
Just nu är denna låt, min låt. Jag är ingen svag tjej.. Nej det är jag inte. Men de flesta vet nog hur det känns när man väl är kär, när man bara svävar i luften och känner sig som den lyckligaste tjejen någonsin, så vill jag kunna känna igen.
Kan nog glömma den känslan för nu är allt ..................................................... :(

Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: omtii

det ordnar sig, det gör det alltid. <3

2009-02-09 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0