Min mage fuckar ur idag.



jag har panik panik och panik. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Min mage, har så jävla ont. Jag vet inte vad det är som börjar hända med mig och detta har pågått under många dagar nu. Varför ska allt börja igen? varför kan jag inte få må bra. Jag saknar så mycket, saknar allt. Jag orkar inte mera på riktigt. Det är inte bara en sak nu, utan allt. Allt har kommit som en kniv rakt i hjärtat, hur ska jag förklara? Känner mig ensam. Så mycket på engång. Vill bara lägga mig ner o skrika. Vill hålla dig i handen och säga att jag älskar dig en sista gång innan vi tar förväl. Inte ens den möjligheten fick jag. Men nu ska jag försöka göra någonting åt min mage. Sen försöka sova. "Godnatt älskling, jag älskar dig mest. Sov gott. Smsa mig imorgon. <3"



Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: omtii

fixa en värme dyna eller vad fan det heter och ta en kopp te (hahaha nu tänker du: vad det var ett jvla tjat om te) gonatt gumman. be strong

2009-02-28 @ 02:07:31
Postat av: Nicole

skit iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vi kan bli lebbar hahaha nu du ligger i min säng och babblar om usama bin ladin. fuck the woooorld, we rule ! det betyder typ vi äger, för du fattar inte engelska.

2009-02-28 @ 18:23:25
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0