min dag.



Hej, idag har min dag varit lång känns det som. Jag vaknade 20 över 8 för att möta upp Nicole i fittja klockan 09.15 och sedan åka till ekenbergska gymnasiumet (blev besviken, det verkade inte alls bra). Efter det tog vi bussen tillbaka till fittja efter en timme ungefär, där på ringer min farmor mig och frågar om inte jag vill komma över. Hon bor i Farsta och jag tänkte " resan hela vägen dit är lång, hur ska jag orka?" Men beslöt mig endå för att åka, det var så länge sen vi umgicks så. Men först åkte jag hem och hämtade mig mp3. När jag väl kom hem till henne till slut kändes allt bra! 
Vi pratade om allt, precis allt och det är skönt, lovar att komma oftare. Efter någon timme så kom även Miranda dit och även vi satt och pratade en stund, vi gick sedan till Farsta centrum och gick runt. Miranda frågade om hon fick sova hära och jag sa ja.. Största delen har vi spenderat i fittja och promenerat m.m. Träffade Jenifer så vi var även med henne. Vi drog till donken i hallunda och var där och sedan tillbaka till fittja där vi inte gjorde så mycket. Men det bästa med hela dagen var iallafall att få träffa älsklingen. Och nu sitter jag här och bara tar det lugnt.. Miranda ligger och sover medans jag ska lägga in lite nya låtar i min mp3.



Dagens outfit:


Svarta vanliga tights från gina tricot (99 kr)
Svart linne från H&M (149 kr)
Vit cardigan från H&M (259 kr)
Svart skinnjacka från gina tricot (500 kr)
Vit halsduk från åhlens (179 kr)
Vita vantar från åhlens (99 kr)




Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: georgia

du är utmanad, kram :)

2009-02-07 @ 12:31:36
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0