Trött, träningsvärk och olagligt kär..



Har precis hoppat hopprep, och ska göra lite situps snart. Jag har hört att enda sättet att ta bort träningsvärken är att fortsätta träna så det är bara att börja träna på fritiden också då. Har träning tre gånger i veckan. Måndagar, Onsdagar och Torsdagar. Idag har jag bara suttit hemma till halv 5. Då åkte jag och Nicole till Skärholmen och åt pastasallad, jag tog med tonfisk och Nicole med kyckling. Efter det gick vi runt i affärer, jag hittade ingenting men var heller inte på det humöret att jag orkade kolla heller. Nicole hittade en jätte fin midjekjol, den passade henne jätte bra. Har huvudvärk alldeles för ofta har jag märkt, kan inte ens vara i ett ljust rum när jag har ont i huvudet. Kan det vara migrän?

Eftersom jag inte har någon kamra mobil nu så lägger jag istället för nya bilder ut gamla så slipper det se så tomt ut med bilder. Förklarar även var och i vilket sammanhang bilden är tagen i så det finns en chans för er läsare att också förstå.



En bild på mig och Sara efter att vi solat solarium i Hornstull.


Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0