leéndet på läppen kanske inte alltid är äkta, tänk på det.



Jag är den typen som alltid ler, jag är alltid glad. Även fast jag är ledsen vill jag inte visa det och då ser man även mitt leende. Jag får ofta höra av vännerna, familjen och lärarna i skolan att jag är en glad tjej som ser fram emot allt, men då är frågan? Finns det verkligen någon person som ser fram emot allt, som alltid är glad och som aldrig är ledsen?
Jag personligen vet ingen som alltid ler, för jag tror att max hälften av alla som spelar glada hela tiden ligger hemma och stor gråter innan de ska lägga sig, de somnar i sina tårar och vaknar och då börjar en ny dag och då visar man bara den positiva sidan, medans såret i personens hjärta skaver som bara den.

Lägger ut denna bild för den passar bra in på texten jag precis skrev.



Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Tack älskling!



Det finns studier på att även om man inte ler ett äkta leénde så mår man bättre av det. :)

2009-02-10 @ 16:29:45
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0