Kan man få huvudvärk genom att bara sitta och tänka?



Rubriken är något jag verkligen vill ha svar på, min hjärna tänker på så mycket och får inte ett enda svar tillbaka. Men nu är jag på lite bättre humör, så det är ju ändå en fördel. Sitter och chattar med Omta om hennes och min brors student och jag ska spikat vara med på flaket. Lyssnar på bra musik nu som får mig att röra kroppen (i like). Vad har jag gjort idag då? ja det är en bra fråga.. Lite allt möjligt faktist. Åkte till fittja runt tre tiden och var med Nicole, efter en stund kom Hannis och då gick vi och åt. Efter det åkte jag hem, var hemma ensam en stund till Sara smsade mig och frågade om jag ville hem till henne och plugga lite så jag beslöt mig för att endå gå. Jag är jätte ledsen, har inte fått tillbaka min mobil och det har ändå varit på lagning i snart 1 månad och några veckor.. Aja ska väl till Hallunda efter att jag varit i Södertälje.

Vet ni vad jag har kommit på?
Att jag faktiskt tycker om att sjunga, jag har absolut inte den finaste rösten. Men att sitta och sjunga till musik i sin ensamhet är otroligt mysigt tycker jag haha. Tycker även om att sjunga i duschen, nu vet ni även vad jag gör i duschen haha.. Jag har en dröm, en underbar dröm som kanske inte är så viktigt för det flesta. Men hade denna dröm slagit en hade jag levt i lyx, jag skulle åka utomland och shoppa varje dag.. Tänk er att vinna en miljon? eller varför inte två? hahah.. nej jag är inte bortskämd, det är som sagt bara en dröm som jag har. Gud säger jag bara!
De finns en till dröm, en dröm som jag verkligen hoppas på ska bli verklig. (i hope).

Nu känner jag att jag inte orkar skriva mer, så jag skriver mer imorgon!
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: omtii

söt du är ronjis! Jag älskar också att sjunga..fast min röst är katastrof :D kisses

2009-02-06 @ 00:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0