För mig, är du perfekt.



Jag tänkte bara skriva lite kort hur min dag har varit idag. Det blev ingen boxning för mig idag, åkte till skärholmen istället för att gymma och även gå på ett pass. Passet blev inte av pga förseningar, det var lite små tråkigt. Så jag och Sara beslöt oss för att kliva av tunnelbanan i Fittja och promenera till Alby, men först gick vi ner till ungdomens för att titta om Nicole tränade, och det gjorde hon. Gick ut nästan direkt och där stod Sara och pratade en stund med Yasin sedan stod jag i en minut med Osman. Efter det promenerade vi till hemmaplan och gick även förbi platsen där vi träffades för första gången. När jag kom hem så satte jag mig och kollade på tv och pratade även i tel. Sedan kom familjen hem, bror och jag började som vanligt tjafsa men orkar inte bry mig om det heller.. Har även duchat (super duper muper skönt). Ska inte till skolan imorgon, ska med Maria till Hallunda, hon ska nämligen fixa till sina naglar och jag ska typ kolla på och även träffa pluppen en snabbis. Men nu ska jag så mycket som sova, är verkligen otroligt trött.. Eller ska iallafall lägga mig i sängen och lyssna på musik, men somnar nog då.


Jag älskar denna bild, den är så söt. Och den passar in för min del också.




Jag älskar och saknar oss.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0