Du bar mitt hjärta i din hand, men du tappade det och nu är det i flera bitar.



Sitter hos min yrkesvägledare just nu med Murat, Samson och en tjejkompis . Vi gick inte på idrott pga av lite smått och gott. Jag har inte skrivit under hela dagen igår pga att jag helt enkelt inte var på blogghumör. Under en vecka har jag inte varit på något bra humör. Jag har varit ledsen och inte på världens bästa humör som jag även skrev precis. Klottrade ner Murats hand lite precis så han blev små sur på mig nu. Men äh bryr mig inte om det heller för inom kort kommer han börjar prata med mig igen. Efter skolan ska jag åka hem till Nicole tror jag, eller det är så det är planerat så jag tror att det blir så. Men just nu är jag inte på humör för någonting, fick precis veta en sak som gjorde mig både besviken och ledsen. Men livet går väl vidare brukar man väl säga? Men det kommer bli galet svårt att bara glömma. Speciellt när man inte vill det. Fick precis världens finaste sms från min granne. Måste förbi henne idag också, mycket o prata om. Skriver mer när jag kommer hem.

Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0