Du är den enda.



Vaknade idag med Miranda bredvid mig. Pratade i tel med älsklingen i natt så somnade sent. Det blev lite krångel mellan mig och en vän idag men allt är löst nu och det känns jätte bra. Gick och åt i hydro med Miranda och sedan hoppade jag på norsborg tåget och träffade Nicole och Katti, men Katti hoppade av, jag och Nicole fortsatte mot Hannah där vi hade det lite små trevligt haha. Miranda fortsatte mot fittja. Efter ett par timmar åkte jag och Nicole mot fittja och då var klockan run 20. Träffade Miranda en snabbis och sedan drog vi hem till Nicole. Vi ska snart kolla på kniven i hjärtat. Jag mår jätte illa känner jag, men det går nog över. Precis som allt annat..

Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Hannah

<3

2009-02-23 @ 09:08:46
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0