Broken.



Jag har inte sovit någonting i natt, känner mig svag och ledsen. Känner med överlämnad utav personen jag älskade mest. Ensam är bara förnamnet, känner mig tom. Har inga ord.. Kollar min mobil i hopp av att de ska stå något från dig. Inte ens det gör det, vill inte ha mobil längre. Den kommer endå inte vara till nytta.. Det fanns en dröm jag önskade och inte ens den slog in, jag är en otursmänniska, och snälla säg mig? Hur ska jag klara av allting nu. Förstår heller inte hur man kan tänka positivt? förstår inte det. Allt jag ser är en svart stig utan något slut, kommer jag få se ljuset mer? Kanske om du ger mig en till chans.. Men du har gett upp hoppet på det som kallades för äkta kärlek så får tacka för tiden jag fått tillbringa med dig och hoppas du hittar någon bättre än mig, för jag har inte varit världens bästa flickvän, men vill iallafall att du ska veta att jag har försök och även försökt få dig att må bra hela tiden.. Glöm aldrig att jag verkligen älskar dig.

Jag saknar dig redan.
Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så himla duktig på att skriva gumman! Man blir helt tagen av allt. Hoppas kärleksproblemen löser sig för dig. :/ <3

2009-02-12 @ 05:34:49
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0