tvåtusennio lista



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Aldrig tidigare har jag mött så bra och trevliga vänner som jag gjorde detta år, underbart att veta att det finns människor som bryr sig om andra.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt förra nyårslöfte var att börja träna och minska ner med skräpgrejerna, höll det inte så bra. Får bli lika löfte nästa år och ge gärnet. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min barndoms kompis blev gravid och födde även nu i år.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, eller min mosterns mans pappa. Beklagar sorgen.
5. Vilka länder besökte du? Besökte inga länder i år, höll mig hemma i kalla sverige, nästa år turkiet here we come.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, är nöjd på sätt och vis. Vill bara att år 2010 ska bli ett kärleksår, att allt ska bli perfekt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Första augusti då jag och o fyllde ett år.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tänkte på mig själv i första hand (eller försökte), får hela tiden höra utav min familj och vänner att jag är för snäll. Är snäll mot alla, till och med de som inte är det tillbaka. Måste lära mig att ta tag i det.
9. Största misstaget? Ingenting som jag ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite sjuk här och där men inget allvarlig (peppar peppar ta i trä)
11. Bästa köpet? Alla snygga kläder.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mer kläder, mängder av kläder och lite smink.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är en person som alltid har ett leende på läpparna men det som gjorde mig extra glad var att jag fått kontakten tillbaka med gamla vänner, att jag och nicole fick bästa kontakten (fanns även där år 08) och att jag träffade tjejerna. Varje gång jag var ute med älsklingen mådde jag som bäst. Mycket bra år helt enkelt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch med akon.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var betydligt gladare, år 08 var det blandade känslor, men år 09 hände det inget allvarligt med mig så är välidigt nöjd.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önska att jag reste utomlands.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag borde trappa ner lite med shoppandet och spara pengarna. Borde heller inte låtit vissa människor sårat mig, borde vara stark nog och stå på mig.
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringade julen tillsammans med släkten samt familjen.
19. Blev du kär i år? Var kär 08 också men för varje dag som gick blev jag allt mer kär och nu är jag som i en sagoland. Min kärlek går inte att beskriva, lyckligast är jag då allt är bra. Inte de onödigt tjafsen som kan dyka upp ibland.
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv men när det väl händer så blir det paradise hotel samt UFC.
21. Bästa boken du läste i år? Om jag tänker så har jag inte läst ut en hel bok de här året .-.
22. Största musikaliska upptäckten? ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick en bra födelsedag tillsammans med familj och vänner, samt babe.
25. Något du önskade dig men inte fick? Var nöjd.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tillbringade dagen med familj och vänner, gick i skolan på dagen och var ute ett tag sedan åt jag tårta och fikade med familjen, fick lite presenter och allt var mys.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det skulle isånafall vara att åka utomlands.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Börjat att använda mer färger på kläderna, använda mycket t-shirtar med tryck på, jätte fint tycker jag. Började även med converse,tyckte inte om det förut med nu diggar jag converse.
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, prommenader, träffa de bästa, bada och sola och bara njuta varje dag som gick men sist men inte minst att jag kom in i den linjen jag ville i gymnasiumet, frisör linjen i john bauer.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Har alltid haft en favorit och det är David Beckham.
31. Vem saknade du? Min morfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat så jätte många nya människor i år, men har börjat umgås med personer som engång i tiden var mina bekanta. Underbara männsikor som alltid ställer upp.







Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :D

2010-01-01 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0