tierd now..



Du som kommenterar anonymt kan du inte börja skriva dit ditt namn istället? lovar att inte publicera dina kommentarer. =)

Okej nog med det, klockan är om någon minut 06 på morgonen och jag sover fortfarande inte. Chattade med Rania ett tag nu mot slutet och hon är verkligen helt underbart söt. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik bara. När jag skrivit klart ska jag sova, sova bort hela dagen imorgon ska jag också försöka göra. Sen se vad som händer mot kvällen. Har fått höra de ena och det andra idag, sjukt och irriterande nog med det nu. Juste glömde att berätta, vet ni vad som hände idag? Jag bet mig jätte jätte jätte hårt i läppen och det gjorde så otroligt ont, sekunden efter kände jag hur blodsmaken ökade i min mun och när jag spottade kom det hur mycket blod som helst, Asia frågade till och med om jag behövde hjälp till sjukan haha. Nu har jag värsta blåsan på läppen, buhu stackars mig! Nu kära läsare ska jag iallafall sova, vi höres imorgon.



Bjuder på en bild på mig..





Kommentarer
Postat av: vanessa

va söt du e ronja <3

2010-01-07 @ 09:09:25
URL: http://vaness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0