12/12-09



Idag för ett år sedan hände det, tiden har gått jätte snabbt.. Idag står jag på mina ben starkare än någonsin och är evigt tacksam för stödet jag fått från familj, släkt och vänner. Även en person som hjälpt mig rakt igenom, han vet vem han är och jag är tacksam att du fanns här för mig..



Idag hade jag matteprov och det gick helt okej för mig faktiskt. Efter skolan åkte jag hem och efter ett tag messa Vicky mig och jag följde med henne till Skärholmen. Vi tog bussen tillbaka och hoppa av i Fittja där vi pratade med Fadimana en stund, sen kom även Denize och vi fyra åkte hem till Vicky. Var där till typ halv 9 sen gick jag och Vicky hem till mig. Sedan vidare till Pulsen där vi mötte upp Steffi, Pallie, Öyku, Asia, Lejla och Romina. Kom hem för ett tag sedan och ska nog sova när som helt.

Natti Natti bloggen ..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0