You you you, only you!



Kurr, kurr och kurr.. Ja exakt så låter min mage, har fruktansvärt ont också. Förstår inte riktigt va det är för problem. Tre dagar i rad har jag haft otroligt ont, men inte hela tiden, det kommer i perioder. Idag har min dag sett nästan exakt ut som alla andra dagar, alla mina vänner pratade om hur de hade det första dagen i deras nya klass och nu ser jag ännu mer ifram emot att börja skolan. Only 2 dagar kvar!! Börjar känna av tröttheten nu också, ska lägga mig och läsa lite och sen prata med bebisen och sen sova, sova ut så länge ja kan imorgon. Ska passa på riktigt ordentligt nu faktiskt. Godnatt!



När kommer solen tillbaka? eller är det redan höst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0