Where is the fooooood?! haha



Vaknade runt 12 idag, det är ju fint väder idag igen. Är hos Nicole nu men det tog en jävla bra tag tills jag kom hit också. Beslutångest kallas det, kände att jag inte var fin, kroppen inte dög till och alla prickar på bröstet gjorde inte allt bättre. Prickarna på bröstet har jag haft i nästan 2 veckor och de VÄGRAR att försvinna. Mamma säger att de är värmeutslag men det är så fult, verkligen! Mamma säger att om de inte försvinner om en vecka, (vi håller på med en kräm som ska ta bort de) så ska vi till vårdcentralen och kolla upp de. Nu är Nicole och byter om, jag funderar på att äta snart. Är verkligen dålig på att äta på morgonen, äter aldrig frukost tex trots att jag vet att det är viktigt. Aja, ska väl hitta på någonting snart innan jag blir för rastlös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0