Lite små trött faktiskt!



Godmorgon säger jag nu trots att jag vaknade för mer än två timmar sen. Har inte gjort så jätte mycket på förmiddagen, suttit vid datorn lite och även badat. Ska snart äta någonting hade jag tänkt. Det var planerat att jag skulle ner till Johanna för att Anja fyller år men ändrade planer nu, grattis på födelsedagen Anja och även David <3. Ska träffa Nicole idag, inget ovanligt haha. Men det är alltid kul att vara med dig så det spelar faktiskt ingen roll.

                                                      Lite bilder från veckan som varit.

 
                                       
                                                                  Min fina mamma <3

                                        
                                                                   En "varg" hahaha
 
                                         
                                                                            Leah <3

                                         
                                          jag har fått en jätte bra klass i min nya skola, yes!

                                        
                                                          Roligt var det, visst Nicole?

                                         
                                                                           Fina Tyson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0