Cause boy you came around and you knocked me down



Saknaden börjar nu ropa ditt namn inuti mig. Förstår inte riktigt att ett år gått så snabbt. Men har verkligen haft det underbart med dig, mycket skratt och även tårar. Du har lärt mig så mycket. Tro mig, ditt leende betyder fortfarande mycket för mig.. Vill alltid se dig glad! 
Älskar sättet du går på, sättet du pratar med mig, sättet hur du kollar på mig.. Varenda detalj lägger jag märke till när det handlar om dig. Jag älskar allt med dig och jag uppskattar dig för exakt den du är. Tryggheten jag hade med dig, den bekväma känslan jag hade med dig, kärleken jag fick dela med dig.. Allt saknar jag faktiskt, vi klickade direkt. Vi hörs.. När vi hörs?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0