I would give up all for us, its not easy when its just me who is showing that i care.



Var som sagt med Nicole, vi åkte till Hallunda och så. Åt och sedan åkte vi till Alby, vi skulle möta upp lite vänner och sedan åka till Mälaren men det blev inte av pga att de var så sega så vi gick hem till mig istället. Jag böt om och så. Nicole hjälpte pappa med att ladda ner baksmällan. Vi åkte sedan till Fittja, mötte upp Johanna efter ett tag och vi spenderade kvällen med henne. Efter mycket snack och så gick vi hem till Nicole, vi satt där och bara tog det lugnt. Vi har kommit överens om att gå på 08 festen som är den 12 så vi beställde även biljetter dit idag och ska hämta ut de innan den 6 augusti. Jag och johanna åkte hem 23.30 och Johannas buss kom 23.56 sedan gick jag hem. Kvällen hemma slutade ensamt. Pappa ropade och frågade om jag ville kolla på baksmällan och det gjorde jag, en riktigt bra film faktiskt!

En dröm kan bli en önskan, en önskan kan bli en saga, en saga kan bli verklighet.
På riktigt så saknar jag dig, men jag har nu börjat inse.. Trots att det var bland de svåraste jag gjort så vet jag att jag måste sluta hoppas nu, det ger bara mig höga förväntningar som sedan kommer sluta i tårar. Med nya krafter ska jag klara mig igenom det här. Det har jag lovat mig själv nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0