När allting känns som mörkast och när vinden blåser kallt, när sorgen är som djupast vill man bara glömma allt..



Vi åkte aldrig till Tumba idag, vi mötte istället upp Sofie i Fittja centrum runt halv 7 men innan var vi med Patrica, Laura, Natta, Nabbe och några till. Var med de lite mer än en timme. Efter det mötte vi som sagt upp Sofie och åkte till Stan, träffade upp Melli och Nettan efter ett tag. Var i Kungsan fram till 10. Rörde mig hemåt och mötte Omta när vi stod och väntade på tunnelbanan, hon höll mig, Nicole och Sofie sällskap. Klev av tunnelbanan och gick hem till min granne. Var där en stund med mamma och sen gick jag hem och kollade på Paradise hotel hahaha. Nu ska jag gå och sova, men först ringa en vän som ville prata lite.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0