Lång men skön dag!



Jag är sjukt trött, ont i magen och förstår absolut inte det nödvändiga med mens.. Varför kan inte killar få ha denna smärta istället för oss tjejer. Iallafall, dagen har varit bra. Träffade Rojvan en stund och pratade lite, sen mötte vi upp Nicole och jag sa hejdå till honom. Gick upp till skolan där några satt, var där en stund och när Melli och Nettan kom så drog vi tjejer och även Pendah till mig eftersom jag skulle sätta på mig mer kläder. Vi åkte sedan till fittja där vi åt.. Vicky och Steffi kom efter ett tag så satt med de en stund, när alla åkte hem så sa jag hejdå  till Vicky och Steffi och gick hem jag med. Har kollat på en film på tvn som var grym. Tråkigt nog stängdes ögonon hela tiden så jag orkade inte kolla klart. Förstår inte varför jag inte ligger i sängen nu, men nu ropar den så nu ska jag gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0