Knock you down.



Igår såg min dag lite lång tråkig ut på dagen, jag var hemma fram till ungefär 19.00. Sedan räddade Melli mig, träffade henne och vi åkte till Fittja där vi mötte upp David. Vi tog tunnelbanan mot Hallunda sen. Vi gick till Tornbegskolan där vi mötte Cami och hennes kille. Vi var där till ungefär halv 10. Åkte sedan hem till Nicole och satt där en stund. När jag skulle hem så såg jag bebisen och var med han en stund. När jag tog tåget hem så såg jag några i höjden så var där lite. Sen kom Vicky, vi satt och pratade väldigt länge. Mycket trevligt var det faktiskt!



Jag och mamma kollade mycket på tv igår.




Jag och Melli <3


Nu ska jag börja fixa mig och sedan åka till liljeholmen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat - lycka till på nya skolan! Hör av dig och berätta hur det går. Kram

2009-08-19 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0