In my eyes there will always be you and me.



Gick ut från Nicole runt klockan 8, såg Patrica, Natta och Laura.. Även några till, var med de en stund. Efter ett tag ringde Melli mig och sa att vi skulle ner till ängen, där var Sofie, Melli, Nettan och David. Var med de, lämnde Nicole till centrum runt 10 och sen mötte jag upp de igen. Vi åkte till Hallunda, tror ni att jag och Sofie hann med den sista tunnelbanan? NEJ! Snäll som jag är promenerade jag till Fittja och sen höll Sofie mig sällskap tills min tunnelbana skulle komma. Efter ett tag kom Lejla, satt med henne ett tag och vi tog tunnelbanan tillsammans. Sara och Anna var på tunnelbanan så satt och prata med de en stund. Sen har jag inte gjort så jätte mycket mer. 

Glömde skriva att jag trodde att jag tappat bort min lur idag, letade överallt. Väskan, kläderna, fickorna, bh.. ja överallt och den låg inte någonstans, vi gick till Nicole och kollade. Den låg på sängen och stressen försvann haha.



 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ronja kolla din mail.

2009-08-12 @ 10:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0