Be my baby



har inte varit den bästa när det gäller bloggen, ska förbättra mig. Igår fick jag och Nicole skjus av några kompisar till stan. De släppte av oss och vi spenderade kvällen tillsammans i kungsan, vi var med Patricia och några till. Efter ett tag träffade vi även Sofie, Melli och några till. Vi åkte hem runt halv 12 och var hemma runt halv 1. Om någon timme ska jag och Nicole till Tumba, möta upp Melli och sedan Nettan och sen åka till Stan, där möter vi senare upp Sofie. Vi ska väl till Kungsan idag igen antar jag. Blev medlem på någon sida idag, typ netlog.se .. Bli medlem ni med och lägg till mig som vän, Ronjalindkvist är det bara att söka på.

Nu ska jag göra mig i ordning.



Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du e du e skit fin omg :)

2009-08-12 @ 23:31:58
URL: http://vaness.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e de på bilden me dig?

2009-08-13 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0