Danjah.



The wave, njea inte min grej längre. Ja det var roligt men allt man fick uppleva och se under bara några timmar var otroligt. Tjejerna blottade sig på sätt och vis, man såg nästan allt under deras klänningar uuh. Och importerna, de ska vi inte ens prata om. Eller jo, när jag stod och dansade med en kompisar så kom det fram äckliga, svettiga och sjuka importer och försökte typ dansa, men nej nej och nej, Puttade bort de varje gång.Fyfan så äckligt. Men när Danjah ställde sig på scen och körde sitt så blev jag glad igen, han var så duktigt och det var för han som jag åkte dit.. Jag älskar hans låtar. Min favoritartist helt klart.





Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0