Trötter.



Sitter och halvsover, dagen i skolan har varit väldigt lugn. Bara kollat på film hela dagen. Från 08.15 till 09.30 hade vi hålltimme för att läraren var sjuk. Från 9.30 till 12.20 kollade vi på en film om andra världskriget som fortsatte efter lunch från 13.10 till 13.50. Från 13.50 till 14.10 kollade vi på en annan film så.. Vem höll inte på att somna i skolan idag om inte lilla jag. Efter skolan åkte jag med Hannah till Sjödal för en sak, går inte in på detaljer men det gick bra. På vägen dit såg jag tötiisen. Efter att vi var klara i sjödal gick vi och åt och sedan har jag bara varit hemma. Nu ska jag lägga mig, har chattat med bror lite på msn, alltid lika roligt.

                                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0