Tack för en bra dag igår tjejer.



Igår mötte jag och Nicole upp Johanna och Frida i Fejm, sedan gick vi hem till Johanna och hämtade VP. Sedan gick vi till egs och handlade lite enegidrickor. Innan jag och N mötte upp tjejerna så köpa jag en red bull och nötter från fittja (fråga inte varför, helt onödigt för samma varor fanns i egs). Sen satte vi oss vid grillplatsen och tog det lugnt. Satt där i någon timma. Sedan gick vi till Johanna och satte oss på balkongen och fortsatte med att ta det lugnt.
Efter ett tag gick jag, johanna och frida till maxi och fixade lite grejer och sen gick vi hem till mig och fortsatte att ta de lugnt. Igår var det en slapp dag helt enkelt haha. Men nu ska jag fortsätta att laga mat så hörs vi mer sen.




1. Tog bild på Red bullen för att den var ovanligt stor och då kom även N med i bakgrunden.
2. En fjortisbild på mig, johanna och frida.





Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0