städat.



Vaknade rätt tidigt idag, många smsade och ringde när jag sov och det väckte mig.. Somnade sent igår. Varje dag får jag höra någonting nytt, hur ska jag klara av att glömma det gamla när det kommer upp nya saker hela tiden. Hur ska jag orka med allt egentligen.. Inget mer med det. Miranda ringde och frågade om jag vill hitta på någonting, men orkade inte. Har precis städat hela huset, hemmafru är nog mitt yrke när jag blir äldre. Nej nu skoja jag. Städade för att mamma och pappa kommer hem idag på kvällen. Bror har flyttat nu, kommer sakna dig men vi ses ju under loven och så. <3 Nu börjar magen kurra, ska nog till höjden och köpa någonting att äta, orkar inte laga.. Idag blir det en typisk slapp dag. Inget speciellt kommer nog att hända, eller man vet aldrig vad dagen har att bjuda på. Vill att något roligt ska hända, känner verkligen att jag måste sluta tänka på så mycket för det får mig bara att må dåligt. Jag måste försöka ta dagen som den kommer och inte gå runt o hoppas på så mycket. Men ska kila iväg och handla lite nu så vi höres. :)



Du är världens bästa storebror och jag älskar dig. <3



Jag älskar dig,
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart flyttade han?

2009-04-08 @ 16:53:57
Postat av: karolin

Rasmuuuuuuuuuuus <3.

Haha!

2009-04-15 @ 22:18:10
URL: http://kaaarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0