Rest in Peace.



Har precis läst en blogg om en familj som skrivit om sin son Victor som tyvär dog i cancer, man fick följa allt under hans sista tid här på jorden. Han var bara 1 och ett halvt år när han dog, man fick följa hans sista dagar och även jag fick tårar. Hur kan en sån grej hända, hur kan en sån liten pojke behöva drabbas utav en sån här sak. Från att ha levt ett bra liv innan till att få beskedet att ha cancer, jag förstår inte. Vem som helst kan få det hur som helst, när som helst och var som helst. När jag läste om han och hans kämpa och vilja blev jag rörd, bilderna på honom visade klart och tydligt att han var en liten kämpe. Vet inte hur jag ska förklara hur jag ser saker och ting nu, för exakt vem som helst kan drabbas utav cancer, jag tycker att det borde finnas någonting som botar cancer och tumörer.. Någon spruta som gör att den försvinner på någon dag, det är något jag tycker borde finnas, men är det möjligt att uppfinna något sånt? njea tror inte det för då hade de säkert redan gjort det för länge sen.. Kolla gärna in familjens blogg här, och läs hur tiden som den lille kämpen var vid liv och hur hans sista dagar var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0