Kan någon skjuta mig i huvudet?



kiss me through the phone.

Vet ni hur jobbigt det är att sakna en person, sakna en person så det gör ont i hela kroppen bara man tänker på personen.. Varför ska det behöva vara så jobbigt?



Första dagen i skolan idag efter lovet och faktiskt så var det helt okej, inte så tråkigt som det brukar vara. Men på morgonen höll jag på att somna, var verkligen jätte trött och ville inte kliva upp ur sängen. Hade hålltimme och det räddade mig faktiskt. La mig ner i soffan och höll på att somna tills någon skitunge skrek mig i örat, de positiva var att jag blev pigg iallafall. Imorgon har jag SO prov, buhu.. Ska jag vara ärlig så kan jag ingenting och har inte pluggat någonting idag som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle göra, FAN. Tur att jag har studietid på morgonen för då kan jag träna lite då, men kommer det verkligen att räcka till(?), tror nästan inte det pga att det är så många sidor. Aja, åkte till Skärholmen med Johanna idag och gud va hon shoppade. Varför hittar jag alltid en massa kläder när jag inte har pengar?. La undan det jag tyckte om idag så ska åka och köpa det imorgon med Jottan. Satt uppe vid poolen i skolan fram till klockan 10 med en massa vänner, fick även åka lite scooter. Wiho va roligt det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0