Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker.



Ingen skola imorgon, tack och lov säger jag bara. Varför varför och varför är jag skoltrött, har nog svaret till min egna fråga.. Det är mycket prov nu, nationella och vanliga. Jag går spänd hela tiden och är trött på läxböckerna, orkar inte med skolan längre, allt är jobbigt och det här året har varit det viktigaste året under skolans gång.. Men har jag skött de? nej det har jag inte och det vet jag om, slarvat som fan.. Fast det har varit så mycket för mig under en period, tyvär har inte perioden släppt helt. Men trots det kämpar jag och gör mig bästa. Panikångest och huvudvärk känns som något vanligt när det handlar om skolan, men ska göra mitt bästa de tid som är kvar och sen är det sommarlov och sen börja gymnasium och sedan bli en frisör.. Planer planer. Men nu har jag en annan plan och det är att hoppa i säng, så godnatt.





Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0