How could all end like this?



Vaknade väldigt tidigt idag på grund av en massa saker som händer i min omgivning nu. Vaknade också utav att jag drömde en mardröm som handlade om personen jag älskar. Drömmen passade så bra in, kallar den för mardröm just för att ingenting var positivt. Vaknade helt svettig och mådde illa. Vad håller på att hända med mig?
Gick upp och tvättade av mig, smsade Nicole och frågade när vi skulle ut och jogga. Hon hade inte vaknat så fick mitt svar runt 09 tiden. Var i Fittja kvart över 10 och sen började jogging turen. Eller det var nog mer en snabb promenadstund.  Vi kom hem till mig runt halv 12, båda hoppade in i en varsin dusch och blev klara 12. Då gjorde vi lite lunch, grönsaker med kyckling. Sen har vi bara slappat. Är hos Nicole nu och hon fixar sig lite. Vi ska nog ut och ta en liten promenad, är jätte sugen på ramlösa faktist. Det känns som sommar när man går ute. Haha snart blir det väl shorts och ett linne också antar jag. Nej nu skojade jag, måste vänta med det någon månad till. Jag och Hannahs familj ska nog till Grekland i sommar någon vecka istället för Italien. Känner faktist att jag vill bort nu, men nu måste jag sluta klaga för det är ju trots allt påsklov nu.




Hade jag inte bruna ben på den första bilden.
Uuh vill vara brun igen. Sola solarium idag Nicole? haha.




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0