Förlåt för dålig uppdatering.



Igår hände inte så jätte mycket mer än att jag var i skolan fram till 10.40. Vi slutade så tidigt pga att lärarens dotter var sjuk, stackars liten. Gick ner till tunnelbanan och åkte till Hallunda och knatade till Botvid där bror mötte upp mig. Var med honom fram till ungefär 2. Sedan gick vi hem. Det var sånt fint väder igår så fick ångest när jag bara satt hemma. Så fråga Nicole om hon ville ta en promenad med mig och det ville hon. Mötte upp henne i Fittja sedan promenerade vi mot Masmo. Vi satt utanför Max och tog en glass, uuh så äcklig den var. Sedan fortsatte vi tillbaka till Fittja, gick hem till Nicole och vaxade varandras ben. Jag fick faktiskt inte nå ont allt. Men inte konstigt, hade inte så mycket hår. Nicole fick verkligen lida, SMÄRTA. Men inte så jätte konstigt, buske förklarar saken hahaha. Kom hem runt 9 och satt och kolla på tv fram till 11 och sedan sov jag.. Allt känns så overkligt, kan inte förstå att detta e slutet..



Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0