buhu, träningsvärk.



Sitter här hemma och ser jätte trött ut, det blev inte så mycket sömn för min del inatt. Låg och vred på mig hela tiden och samtidigt gjorde hela kroppen ont, träningsvärk är någonting bra Ronja.. Tänk så. Ska börja fixa till mig lite snart för att jag ska med min mamma och pappa, vi ska handla lite. En positiv sak som jag har börjat med nu, har slutat att använda brunkräm på vardagarna. Brunkräm får jag ha om jag ska göra någonting roligt, som fest tex. Tror att jag och pappa ska börja träna i slagsta istället, och där har de otroligt bra solarium hähä, alltid ett plus. Men vi hörs lite mer senare. Får även se vad som händer ikväll, vill att något roligt ska hända iallafall.


Ja, såhär kan det se ut när jag har filmkväll.



Jag älskar dig,
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0