B1 och B2.



Sitter hos idioten och andra idioten är hära, åkte till skärholmen idag och köpte tröjan jag ville ha idag och den är verkligen jätte fin. Idag hade jag ju prov i kristendom och det gick bättre än va jag trodde att det skulle gå, nöjer mig faktiskt med G bara eftersom jag inte hade tränat. Imorgon har jag prov i engelska, hoppas att de går bra. Åh, det är en lång dag i skolan, slutar fan halv 4 tror jag att det var. Oherregud va Johanna och Nabbe är sjuka, J går runt med en stekspada och nabbe men ett bränbollsrak och sen går de runt i huset och letar efter typ inbrottstjuvar och gud va dom ser roliga ut. Verkligen som B1 och B2. Har bara suttit här hela dagen och typ tagit det lugnt, ska nog hem och plugga och ducha snart. Vet ni vad jag saknar och älskar, stunden med den bästa. Saknar hans fina ansikte och hans vackra leende, jag förstår inte hur jag kan stå ut såhär länge, det är en sak jag verkligen inte kan förstå. Saknar Nicole och Hannah också. Men ska gå och vara lite social innan jag börjar röra mig hemåt, lägger in lite bilder som J tog på mig när jag typ halvsov haha. Skriver när jag kommer hem igår, puss och kram vi ses på stan.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Du klarar allting, älskling. <3

2009-04-16 @ 22:29:51
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Nicole

din pussy, om du saknar mig kom o säg de da :D <3

2009-04-17 @ 19:31:06
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0